08 juni 2010!

Tilda Pettersson♥

Idag har jag varit i skolan och städat klassrummet, roligt?? nej!
det är någon jävel som har kastat in en hel apelsin i mitt skåp
så måste jag städa upp det ;o !?
Sedan gjorde jag, matilda och sandra några namn lappar som
några ska ha till avslutningen. Gjorde 100 st och 50 menyer ;)
Efter lunch var hela klassen på storegården och körde stafetter
inte roligt! och baseball som jag inte fattar något av,, jag bara
springer xd vid kvart över ett så fick vi klass ! GOTT!!
Sedan gick jag ut men hunden. När mamma kom åkte vi till
överby och köpte kläder (bilder nedan)... Mysigt var det
träffade också kidoo och alex där, hhaha dom har ju inget liv!
nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0