10-06-17 Tilda♥Saga

♥ hejhej :)
idag har jag varit med saga... Vi vaknade typ vid 12.00 och gick ut med hunden och sedan till jätten och köpte en nyttig frukost: 2L cola, baguetter, kebesås, choklade :) gott var det (Y)
vi tog hål i mitt öra, saga var feg som en liten sill och typ svimmade när jag skulle stoppa in nålen i örat.
Efter det duschade vi och lekte med råttorna, hhihiihihiihihi ^.^
Sen blev den bil till strömslund och där träffade daniel, hampus, pontus, ludde och alle.
Mys blev det :D
nu ligger jag och saga i sängen och kollar på massor av filmer,, men just nu kollar vi på TRIBE(L) pästabästa!
vi har nog tänkt att vara uppe lite till för en fågel sitter och ylar utanför fönstret!!!!!!!!! bosse (hunden) har inte fått komma in på hela natten så han sitter där ute och skäller :'( hihi vi kommer inte ut ur rummet för saga har inget handtag på sin dörr så vi får nog göra ett rep av lakan när vi vill ut. Om detta går bra så hörs vi senare :D pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej sis <3

2010-07-04 @ 20:39:21
URL: http://beyondtheedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0